1.15.2013

First snow

Yesterday was national holiday called Coming-of-Age Day in Japan.It doesn't concern me though,I was happy to take a day off on Monday.I don't want to work every Monday.
And It snowed all day.Just when such a bad weather,I had to return DVDs to a shop.So I left my place with mountaineering boots.
 きのうはせいじんのひというしゅくじつでした。わたしにはかんけいありませんが、げつようにやすめてうれしかったです。まいしゅうげつようははたらきたくないですから。
そしていちにちじゅうゆきがふりました。そうゆうときにかぎってDVDをかえさなければなりませんでした。なのでとざんぐつをはいてでかけました。





And today almost snow is melting away.Although I don't like snow because it's cold and not easy to walk,I felt kind of sad:/
 そしてほとんどのゆきはとけてしまってます。さむいしあるきにくいからゆきはあまりすきではないですが、なんだかかなしいきもちになりました。




No comments:

Post a Comment